Tegelijkerteit meerdere keer accounts online op je forum [hoe?]

Status
Niet open voor verdere reacties.

lovemusic

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Ik wil graag meerdere keren online zijn op mijn forum (omdat ik een admin acount heb, een moderator account en een lid account) Het wou net nog.. :confused: Alleen toen ik met mijn admin op administratie paneel klikte.. Wou het niet meer, en sprongen alle accounts op mijn account.. Dus nu wil het ineens niet meer :(
Hoe kan dat wel? moet ik daarvoor iets downloaden/instaleren of kan ik dat instellen?

(sorry dat ik zoveel vragen heb ik wil namelijk graag veel weten van forums)

Klop, forum moet weten wie er is ingelogd, en onthoudt het.
Dit ivm je rechten.

Al geprobeerd om in een nieuw venster te openen en dan onder andere accountnaam in te loggen.
Of IE en FF gebruiken voor twee accounts.

Off-topic: Leren jullie op school niets meer?

Tegelijkerteit meerdere keer accounts online op je forum [hoe?]
Ik wil graag meerdere keren online zijn op mijn forum (omdat ik een admin acount heb, een moderator account en een lid account) Het wou net nog.. :confused: Alleen toen ik met mijn admin op administratie paneel klikte.. Wou het niet meer, en sprongen alle accounts op mijn account.. Dus nu wil het ineens niet meer :(
Hoe kan dat wel? moet ik daarvoor iets downloaden/instaleren of kan ik dat instellen?

(sorry dat ik zoveel vragen heb ik wil namelijk graag veel weten van forums)

Klop, forum moet weten wie er is ingelogd, en onthoudt het.
Dit ivm je rechten.

Al geprobeerd om in een nieuw venster te openen en dan onder andere accountnaam in te loggen.
Of IE en FF gebruiken voor twee accounts.

ja heb ik al geprobeerd.. maar dat lukte voordat ik administratie paneel opende..
FF heb ik niet.. wel Internet Explorer en Msn Explorer, maar met 1 IE en 1 ME lukt het ook niet.. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan