Tegenwerkende Thomson TG789vn in TDU

Status
Niet open voor verdere reacties.

RDCMrT

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo,

Ik ben weer eens ten einde raad en post maar een vraag.

Ik heb een lange tijd Test Drive Unlimited niet meer gespeeld en de laatste keer was ook met de oude Thomson 780 erop. Hiermee geen problemen tijdens online gamen.

Maar tijden veranderen en zo ook verbindingen, en dus heb ik nu een Thomson TG789vn (experia grafdoos) staan.
En wat zou de experiabox niet zijn, als deze ergens tegen zou werken.

Het probleem:
Bij het spelen in TDU kunnen er MAX 8 spelers tegelijkertijd racen.
Nu heb het probleem van de screenshots in dit engelstalige topic.
1 speler zie ik, en de andere 6 a 7 geven aan een verbindingsprobleem te hebben.

Met de 780 hier NOOIT problemen mee gehad.

Aan de onderzijde van bovenstaand topic staat ook de oplossing (het NAT endpoint filtering op "independent" zetten) ... maar helaas niet voor mijn experiabox aangezien hier geen optie voor interne firewall te kiezen is.
Via root/admin access zou dit WEL kunnen, maar KPN heeft de hele doos voor de consument dicht getimmerd en ik kan er dus niets mee.

Ik heb alle poorten al ge-forward en alles geprobeerd wat ik kon proberen via amerikaanse en engelse tipgevers, maar niets mag baten.

Is er voor mijn probleem TOCH een oplossing te vinden ? ik heb 1,5 uur zitten googlen en vindt bijna alleen maar oplossingen voor routers waarbij deze instelling handmatig te wijzigen is.

Alvast bedankt en ik hoor het graag :thumb:

EDIT: heb inmiddels contact gehad met de KPN Webcare, en deze lieten alleen weten 'dat ik maar moet wachten op de geplande update, die al sinds juni geplanned staat en ik door mijn VDSL lijn aan de grafdoos vast zit, omdat dit op het moment de enige modem is die de snelheid van VDSL kan verwerken.
plus erbij dat ze een softwareprobleem met de TG789vn hebben en eigenlijk te kennen geven zelf geen oplossing te hebben.

lekker is dat, een routermodem aan klanten in gebruik geven, terwijl je als bedrijf niet de kennis/capaciteit hebt de software aan te passen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan