tekengrote van de letters op de website`s springt van groot naar klein

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmcsmeets

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
de tekengrote van de letters op bijv. google kun je instellen

Bij mij veranderen de groote van de letters op verschillende pagina`s steeds van klein naar groot dit is dan ook erg irritant.

iemand hier met tips

dankje wel,

Mark

Ik vermoed dat je Internet Explorer 7 gebruikt, maar je vermeldt dat niet. En dan heb je ook nog Firefox en Opera. Welke browser gebruik je?

Scroll je misschien met het muiswieltje terwijl je de ctrl-toets ingedrukt houdt?

Dat is namelijk een 'shortcut' voor het instellen van de tekengrootte. :)

Vr.Gr. Egel.

met het muis wieltje heeft het volgens mij niets te maken het gebeurd echt automatisch

nog iemand die antwoord op deze vraag heeft hij springt echt automatisch terug binnen enkele uren als ik het goed heb ingesteld

Mmm...je bedoeldtBeeld, Tekengrootte? Die voorziening is "zwak". Een website moet de lettergrootte wel vrij geven en dat is tegenwoordig niet zoveel meer. Op Google en veel andere websites, zijn maar een paar elementen "grootte-gevoelig". Het is meer een voorziening voor slechtzienden om per bezoek een bepaalde website van grotere letters te voorzien. Maar dat werkt dus lang niet overal. Bovendien zijn er andere voorzieningen in Toegankelijkheid waarmee de leesbaarheid verbeterd kan worden.

ik begrijp het wel, maar ik heb dit op mijn vorige pc nooit gehad dit probleem de letters switchen van groot naar klein, er is gewoon een instelling op mijn pc niet goed

Vreemd. Ga op een lege plek op je bureaublad staan met je muis en klik rechts en kies Eigenschappen. Ga naar de tab Bureaublad, klik op de knop Bureaublad aanpassen en klik vervolgens op de tab Website. Zet een vinkje voor de regel: "Bureaubladitems vergrendelen". Het is een gok van mij, hoor. Proberen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan