tekens in Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggelmee

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Wie kan mij uitleggen wat in utorrent de volgende tekens inhouden:
Wat is het kopje naast Naam waar een # staat of een pijltje naar boven?
Wat is de betekenis van de letter F bij een upload?
Wat betekent bij resterend de liggende 8?

bedankt!

Wie kan mij uitleggen wat in utorrent de volgende tekens inhouden:
Wat is het kopje naast Naam waar een # staat of een pijltje naar boven?
Wat is de betekenis van de letter F bij een upload?
Wat betekent bij resterend de liggende 8?

bedankt!

- # is het nummer van de download. als je bijv. 5 downloads hebt staat er onder # 1, 2, 3, 4 en 5.

- Dat ''F'' zou ik niet weten (misschien bedoel je de F bij download, dat is namelijk ''force start''

- De liggende 8 betekent dat de download zò langzaam is dat er geen gegevens zijn voor de resterende tijd. of: de download staat op stop of pauze.

:thumb:

dank jewel.
wat betekent 'herstel bans??"
en wat is een magnet URI?

vast bedankt!

overigens staan er bij mij een aantal sterretjes ipv de nummers van de downloads...

Laatst bewerkt door een moderator:
magnet URI is de link die naar het bestand op internet verwijst. dus als je met je rechtermuisknop op je download(s) klikt en op ''Kopieer magnet URL'' klikt en die dan plakt ik de zoekbalk in je webbrowser kun je het desnoods opnieuw downloaden zonder weer te zoeken op torrentsites. of je kunt zo de link naar je vriend(en) sturen.

dat herstel bans weet ik helaas niet:confused:

utorrent reageerd automatisch als er verkeerde data verzonden word door een van je seeders of leechers en band deze dan door daar geen data meer van te ontvangen.
door op herstel bans te drukken wis je de lijst (deze staat aan de onderzijde onder het kopje log)en pak je de data van degene weer op.

Laatst bewerkt:
simpel

- # is het nummer van de download. als je bijv. 5 downloads hebt staat er onder # 1, 2, 3, 4 en 5.

- Dat ''F'' zou ik niet weten (misschien bedoel je de F bij download, dat is namelijk ''force start''

- De liggende 8 betekent dat de download zò langzaam is dat er geen gegevens zijn voor de resterende tijd. of: de download staat op stop of pauze.

:thumb:
dit is zo simpel ik zou zeggen veel lezen.rico

ja, zo simpel dat er gelukkig een forum is.
de liggende acht is een teken voor oneindig.
zo simpel is het dus...dat niemand mij dat hier kan uitleggen

hallo

ik heb wel wat gelezen maar omdat ik dacht dit is zo opgelost heb ik gezecht is zo simpel.als je nu ff precies verteld wat er is dan leg ik je uit wat te doen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan