Tekens van het toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miranda00

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Berichten
30
Wie kan mij helpen met het oplossen van het volgende probleem. Het toetsenbord op mijn pc geeft soms andere toetsen dan hij zou moeten doen. Enkele voorbeelden zijn Shift 9 geeft ) ipv (. Shift +7 moet een & teken geven maar bij mij is dat Shift 6. Wie weet wat voor instelling ik moet aanpassen om dit weer goed te krijgen? Alvast bedankt!
 
Wie kan mij helpen met het oplossen van het volgende probleem. Het toetsenbord op mijn pc geeft soms andere toetsen dan hij zou moeten doen. Enkele voorbeelden zijn Shift 9 geeft ) ipv (. Shift +7 moet een & teken geven maar bij mij is dat Shift 6. Wie weet wat voor instelling ik moet aanpassen om dit weer goed te krijgen? Alvast bedankt!

Onder welke versie van windows heb je dit probleem .... en: welke tekens staan er op de toets, direct rechts van de L?
 
Onder welke versie van windows heb je dit probleem .... en: welke tekens staan er op de toets, direct rechts van de L?

Hallo Thieu,

Het probleem is met windows XP. Op de toest direct naast de L staan 3 tekens. Een dubbele punt, een punt komma en een plat streepje.
Alvast bedankt!
 
Hoi,

Controleer het volgende:

Ga naar het configuratiescherm: Start > Configuratiescherm (of Start > Instellingen > Configuratiescherm).
Klik hier op 'Landinstellingen'
Nu op het tabblad 'Talen' en op de knop 'Details'
Controleer of bij 'Standaardinvoertaal' de volgende combinatie staat:

Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (Internationaal)

Zo niet, klik dan op het pijltje achter de 'andere' instellingen en kies daar alsnog voor.
Klik op 'Toepassen' en 'Ok' en in het voorgaande vensterje ook.
 
toetsenbord @ en andere speciale tekens?

dag,

heb een aantal toetsen waarop 4 tekens staan
probleem = dat ik @ teken en nog vele anderen NIET kan typen. WIN XP


taal NL BELG PUNT

kan iemand hulp bieden?

dankjewel
 
Hoi,

Controleer het volgende:

Ga naar het configuratiescherm: Start > Configuratiescherm (of Start > Instellingen > Configuratiescherm).
Klik hier op 'Landinstellingen'
Nu op het tabblad 'Talen' en op de knop 'Details'
Controleer of bij 'Standaardinvoertaal' de volgende combinatie staat:

Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (Internationaal)

Zo niet, klik dan op het pijltje achter de 'andere' instellingen en kies daar alsnog voor.
Klik op 'Toepassen' en 'Ok' en in het voorgaande vensterje ook.

Hallo Thieu,

Bedankt. Het probleem is nu opgelost. De instelling stond op Nederlands - Nederlands.
Ik heb het nu gewijzigd in Nederlands - Verenigde Staten Internationaal en het is opgelost!
Nogmaals bedankt voor je hulp!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan