Tekentjes kwijt bij Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

yolanda28sept

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2012
Hallo allemaal,
zit met een vervelend probleempje. Normaal gesproken als je een mailtje beantwoordt in IC of doorstuurt krijg je voor dat mailtje een tekentje te staan (pijltje groen/blauw) Zo kun je later dus altijd zien of je een mailtje beantwoord/doorgestuurd hebt.
Nu heb ik dat niet meer. Die pijltjes krijg ik niet meer erbij te staan. Geen idee hoe dat kan en al helemaal geen idee hoe ik ze weer terug kan krijgen. Is nogal verwarrend...soms denk je iets beantwoord te hebben maar blijkt dat niet zo te zijn.(en ik kan dat dus niet meer zien)Heb geprobeerd IC eraf te gooien en er opnieuw op te zetten..lukt niet.
Hopelijk heeft iemand een tip voor me waar ik die pijltjes weer terug kan halen??
Verder werkt alles nl prima.
Vast bedankt

met vr gr
Yolanda

Mogelijk is de kolom weg waar dit in weer wordt gegeven.
Klik rechts op de koppen boven de berichtenlijst, kies kolommen aanpassen
En vink status bericht aan. Het iis de kolom met het envelop icoon.
Mogelijk verschijnt deze helemaal rechts en moet de je de kop nog naar zijn plaats slepen.

Mvg Leo

Hoi Leo
Heb status bericht aangevinkt(stond niet aangevinkt)alleen zie ik verder dan niks veranderen en zie niks verschijnen.

He da's vreemd
Zie je wel alle kolomkoppen?
Wanneer je het zelfde scherm opent waarin de je de mailstatus hebt aangevinkt, kun je ook de de volgorde bepalen.
Rechts zie knoppen omhoog/omlaag. Klik omhoog tot het op de derde plaats staat.
Zie je de envelop nu wel?

Mvg Leo

Ps Welkom op helpmij zie ik nu...

als je op het vinkje status bericht klikt zie je eronder de kolombreedte staan, staat toch niet op nul ?

Heyyyyyyyyy hartelijk dank ik heb mn pijltjes weer terug nu. Ben er de afgelopen dagen ik weet niet hoe lang mee bezig geweest maar t lukte niet had ik dit forum maar eerder gevonden;-) Super!!!

Groetjes,

Yolanda

Handig he, Helpmij..
Stond de kolom breedte op 0? Bij mijn weten is dit niet een te passsen voor deze kolom.
Enig idee hoe dat gekomen is?

Mvg Leo

neehoor had niet met de kolombreedte te maken..had wat daarbovenstond niet goed genoeg gelezen oeps..dag daarna opnieuw gelezen en lukte t wel;-) GELUKKIG!!

idd je weet anders echt niet meer wat je wel of niet beantwoord hebt;-)en de oplossing was eigenlijk zo eenvoudig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan