tekken 5

• Onderwerp starter Onderwerp starter R.i.P
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

R.i.P

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
Ik ben al een hele tijd bezig om tekken aan de praat te krijgen, maar dat lukt niet. Ik heb wel een emulator maar het openen lukt niet kan iemand helpen.:(

Ik heb het idee dat de emulator het probleem is.

Geef even iets meer informatie, zoals:
Werkt de emulator wel bij andere spellen?
Wat is het voor spel?
Krijg je een foutmelding?

Vertel gewoon iets meer informatie. Dan kunnen we beter helpen.

Het zou best aan de emulator kunnen liggen, maar dit is de melding die die geeft "error allocating memory" en er is er nog een(fout melding) "initailizing recompiler, switching to interpreter. wat het betekent dat weet ik niet hij heeft het wel gedaan. En dit is de eerste keer dat ik de emulator en een ps2 spel gebruik dus veel weet ik er nog niet van.:(

R.i.P

Met wat heeft de emulator wel gewerkt?
Is de emulator wel geschikt voor PS2 spellen?

Ja er ston nadrukkelijk ps2 spellen de emulator heeft het niet eerder gedaan, maar het beeld van de emulator kwam eerst wel later gaf ie de fout melding die je iets naar boven kan lezen.

Ik ben even op internet gaan rondkijken en ik lees weinig positiefs.

Ik kom tot de volgende conclusie:

Het probleem met emulators is dat ze bijna altijd niet werken. Ik ben bang dat deze ook niet werkt.

Je zou even kunnen zoeken naar een andere, maar ik ben bang dat die ook niet zal werken.

Succes:)

EDIT:
Kijk ook even naar het volgende: http://www.helpmij.nl/forum/search....d=864934&sortby=lastpost&sortorder=descending
Hier staan meerdere topics over emulators.

Laatst bewerkt:
Voorzover bekend is er geen goede ps2 emulator. De roms worden dan niet gebruikt om op de pc af te draaien maar om op omgebouwde ps2 af te draaien!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan