snookie
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 apr 2001
- Berichten
- 123
Met Word ben ik niet zo goed vertrouwd.
In Excel is het gemakkelijk om de inhoud van een cel automatisch te kopiëren/over te nemen naar een andere cel (bv A3=A1).
Echter wens ik in Word een verslag op te maken met een inhoudstabel en een aantal items, elk item in die inhoudstabel is een korte beschrijving (=meerdere woorden / 1 lijn).
Na de inhoudstabel in het document zijn er blokken voorzien, elk blok is voor een item uit het inhoudstabel.
Wat ik graag zou willen is dat bij het invullen van de tekst in de inhoudstabel deze automatisch wordt overgenomen in de heading/cel van het gerelateerde blok.
Uiteraard bij een wijziging van de tekst in de inhoudstabel zou deze automatisch aangepast moeten worden in het gerelateerde blok.
Wie kan mij hier een duwtje geven, alvast bedankt voor de feedback.
Gr
Luc
In Excel is het gemakkelijk om de inhoud van een cel automatisch te kopiëren/over te nemen naar een andere cel (bv A3=A1).
Echter wens ik in Word een verslag op te maken met een inhoudstabel en een aantal items, elk item in die inhoudstabel is een korte beschrijving (=meerdere woorden / 1 lijn).
Na de inhoudstabel in het document zijn er blokken voorzien, elk blok is voor een item uit het inhoudstabel.
Wat ik graag zou willen is dat bij het invullen van de tekst in de inhoudstabel deze automatisch wordt overgenomen in de heading/cel van het gerelateerde blok.
Uiteraard bij een wijziging van de tekst in de inhoudstabel zou deze automatisch aangepast moeten worden in het gerelateerde blok.
Wie kan mij hier een duwtje geven, alvast bedankt voor de feedback.
Gr
Luc