Tekst blijft niet staan ; tekst verschuift mee met scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra1901

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Beste,

ik heb mijn website gebouwd in Dreamweaver; site ziet er goed uit en werkt naar behoren (www.senseoflogic.com).

Een ding krijg ik maar niet goed : bij bijvoorbeeld Tab Projects, verschuift de tekst als mijn pagina groter of kleiner wordt (bijvoorbeeld met Favorieten) mee en blijft niet met de pagina staan ?? De header blijft wel goed staan.

Ik ben hier al enige tijd mee bezig, maar het lukt niet echt..

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt/
kook

Beste,

ik heb mijn website gebouwd in Dreamweaver; site ziet er goed uit en werkt naar behoren (www.senseoflogic.com).

Een ding krijg ik maar niet goed : bij bijvoorbeeld Tab Projects, verschuift de tekst als mijn pagina groter of kleiner wordt (bijvoorbeeld met Favorieten) mee en blijft niet met de pagina staan ?? De header blijft wel goed staan.

Ik ben hier al enige tijd mee bezig, maar het lukt niet echt..

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt/
kook

Ik weet niet precies wat je bedoeld maar als je de afstand tussen de linkerkant en de tekst bedoelt moet je even kijken of de afstand in procenten is aangegeven of in pixels

Dit hoort in procenten te staan. Dit zorgt er voor als je het scherm kleiner maakt dat de tekst dat ook op de goede plek komt te staan

Beste Tijme,

bedankt voor je antwoord. Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg. (ik heb de tabel met CSS style positioning geprobeerd, maar krijg het toch niet voor elkaar).
De website (www.senseoflogic.com - tab Projects) staat op zich goed, maar zodra ik mijn Internet-favorieten smaller of breder maak (of weghaal), schuift (een deel van) de tekst mee, tot aan buiten de website grenzen....

ik hoop dat je me kunt helpen; ik blijf het proberen.

bedankt

Beste Tijme,

bedankt voor je antwoord. Waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg. (ik heb de tabel met CSS style positioning geprobeerd, maar krijg het toch niet voor elkaar).
De website (www.senseoflogic.com - tab Projects) staat op zich goed, maar zodra ik mijn Internet-favorieten smaller of breder maak (of weghaal), schuift (een deel van) de tekst mee, tot aan buiten de website grenzen....

ik hoop dat je me kunt helpen; ik blijf het proberen.

bedankt

Kan je de html code van de pagina sturen en als je met een style sheet werkt ook de stylesheet dan kan ik het voor je oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan