Ik sta voor een raadsel: een groot bestand met veel formules werkte t/m gisteren uitstekend. Nu zijn er 2 kolommen, waarin de formule zomaar opeens is aangepast en nu dus een foutmelding geeft. Opent mijn collega het bestand (via SharePoint), dan ziet hij de oorspronkelijke, en dus juiste formules, die ook een uitkomst geven. Open ik zelf het bestand op een andere computer, dan krijg ik ook de foutmeldingen.
Een van beide formules was:
=TEKST.COMBINEREN(" ";;"afkomstig van";testrecordsRSA!I4;testrecordsRSA!G4)
(en deze werd dan in de kolom naar beneden gecontinueerd)
Dit leverde op: afkomstig van bao OAT5.2,
waarbij bao de uitkomst van I4 was en OAT5.2 de uitkomst van G4
Nu heeft excel er bij mij dit van gemaakt:
=_xlfn.TEXTJOIN(" ";;"afkomstig van";testrecordsRSA!I4;testrecordsRSA!G4),
en dat levert de foutmelding #NAAM? op.
Nu vermoed ik zelf dat ik geheel per ongeluk iets heb ingetikt wat maakt dat mijn instellingen voor excel gewijzigd zijn? Echter, kijken we bij de taalinstellingen dan staan die nog gewoon goed. Het lijken nu maar twee formules te zijn dus die kan ik natuurlijk vrij gemakkelijk weer terugveranderen, maar als dit het gevolg is van een bepaalde instelling dan vrees ik vooral voor wat ik nog niet ontdekt heb...
Wie helpt?
Een van beide formules was:
=TEKST.COMBINEREN(" ";;"afkomstig van";testrecordsRSA!I4;testrecordsRSA!G4)
(en deze werd dan in de kolom naar beneden gecontinueerd)
Dit leverde op: afkomstig van bao OAT5.2,
waarbij bao de uitkomst van I4 was en OAT5.2 de uitkomst van G4
Nu heeft excel er bij mij dit van gemaakt:
=_xlfn.TEXTJOIN(" ";;"afkomstig van";testrecordsRSA!I4;testrecordsRSA!G4),
en dat levert de foutmelding #NAAM? op.
Nu vermoed ik zelf dat ik geheel per ongeluk iets heb ingetikt wat maakt dat mijn instellingen voor excel gewijzigd zijn? Echter, kijken we bij de taalinstellingen dan staan die nog gewoon goed. Het lijken nu maar twee formules te zijn dus die kan ik natuurlijk vrij gemakkelijk weer terugveranderen, maar als dit het gevolg is van een bepaalde instelling dan vrees ik vooral voor wat ik nog niet ontdekt heb...
Wie helpt?