Beste,
Ik wil voor een Powerpoint presentatie (met gekoppelde Excel bestanden) een standaard samenvatting/conclusies maken (zodat je deze niet voor elke periode zelf opnieuwd hoeft te maken). Maar bij 1 regel komt er alleen tekst als uitkomst (bij andere regels ook percentages). Nu is deze tekst afhankelijk van een uitkomst. Dus zijn er verschillende mogelijkheden over de inhoud van de tekst/cel. Ik heb een simpel voorbeeld toegevoegd, hoop dat dat meer duidelijkheid schept.
De tekst in het geel zou het resultaat (in dit geval) moeten zijn.
Alvast bedankt voor het mee denken
Ik wil voor een Powerpoint presentatie (met gekoppelde Excel bestanden) een standaard samenvatting/conclusies maken (zodat je deze niet voor elke periode zelf opnieuwd hoeft te maken). Maar bij 1 regel komt er alleen tekst als uitkomst (bij andere regels ook percentages). Nu is deze tekst afhankelijk van een uitkomst. Dus zijn er verschillende mogelijkheden over de inhoud van de tekst/cel. Ik heb een simpel voorbeeld toegevoegd, hoop dat dat meer duidelijkheid schept.
De tekst in het geel zou het resultaat (in dit geval) moeten zijn.
Alvast bedankt voor het mee denken