• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekst grote in keuzelijst aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudike

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2002
Nog een vraagje,

via de werkbalk formulieren plaats ik een "keuzelijst met invoervak" op mijn formulier, alles werkt zoals het moet, nu hoe kan ik het lettertype van de tekst (van de keuzelijst)vergroten ? en als ik mijn formulier beveilig met een wachtwoord krijg ik steeds een melding dat "de cel of grafiek" is beveilgd en niet kan worden gewijzigd. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Rudike

Dubbelklik op de keuzelijst zodat je in de macro-code komt. Daar kun je eigenschappen wijzigen.

Sorry,
dat het iets langer duurde om te antwoorden ,
als ik via de werkbalk formulieren een keuzelijst met invoervakje op een formulier plaats en dan daarop dubbelklik kom ik inderdaad in de eigenschappen maar ook hier kan ik niet de lettergrootte van de keuzelijst veranderen

Rudike

1. De lettergrootte kan niet aangepast worden als je de keuzelijst via de werkbalk Formulieren maakt. Als je met de werkbalk 'Werkset Besturingselementen' werkt gaat dat wel.
  2. Je moet de blokkering verwijderen van de cel waarmee de keuzelijst is gekoppeld via Opmaak - Celeigenschappen.
    [/list=1]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan