• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst in kalender niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

HWV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
1.183
Beste,

Ik gebruik een kalender in mijn userform maar bij verschillende versie`s van Excel krijg ik de tekst niet te zien.
Ik zelf heb het getest in 2003 en 2007 maar een ander persoon die op ook een 2007 werkt krijg geen tekst te zien.

Ik heb het proleem ook al gehad met mijn userform zelf en deze heb ik dan allemaal aangepast naar &H80000007& en nu is het wel zichtbaar, maar dit lukt niet bij de kalender

In de bijlage een voorbeeld van de kalender die ik gebruik.

- is hier een oplossing voor te bedenken , zoja welke
- of is er een andere kalender waar ik het probleem niet heb

Groet HWV
 

Bijlagen

  • Kalender probleem.xls
    36 KB · Weergaven: 42
Je moet daar wel Access voor in je pakket hebben.
 
Ok, maar bij mij werkt het wel zonder acces

Bedankt voor je reactie,

Het vreemde is dat ik hier werk op een systeem waar geen acces op is geinstaleerd en het werk wel.(excel 2003)

Weet je ook of er dan een andere kalender is die ik kan gebruiken waar je geen acces voor nodig heb, zodat ik dat kan uitsluiten ?

Groet HWV
 
Ga het proberen

Beste,

Bedankt voor je antwoord.
Ik ga het laten uitproberen door de mensen van de stichting HC of het probleem hiermee wel is verholpen.

Tot zover bedankt, (en ook Danny naturlijk )

Groet HWV

PS.
------
Heb net al de terug koppeling gekregen en deze werkt gelukkig wel.
Iedereen bedankt voor het meedenken.

Groet HWV
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan