Tekst in tabel valt weg na uitvinken "rij eventueel splitsen bij nieuwe pagina"

Status
Niet open voor verdere reacties.

abaddonlugonn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2011
Hallo,

Word stelt me voor een raadsel. Ik werk met een aanzienlijke grote tabel (meer dan 12 pagina's lang) en wanneer ik de optie uitvink "rij eventueel splitsen bij nieuwe pagina", worden de rijen inderdaad op een nieuwe pagina geplaatst. Het probleem wat nu echter ontstaat is dat wanneer de rij langer doorloopt dan één pagina, deze niet opnieuw afgebroken wordt. De tekst loopt nu als het ware 'onder' de tabel door en deze is hierdoor dus niet meer zichtbaar.

Iemand een idee waar dit aan ligt?

Alvast bedankt.

Het verschijnsel is prima te reproduceren, en ook volkomen verklaarbaar: met de optie <Rij eventueel splitsen bij nieuwe pagina> geef je aan dat tekst automatisch op de volgende pagina moet worden getoond als hij niet meer op de pagina past. Word maakt dan een (Optische) nieuwe cel aan op de volgende pagina. Zet je dit vinkje uit, dan zal Word dus een cel maken met een onbeperkte lengte, ongeacht de pagina-instelling. En die cel zie je dan na verloop van tijd niet meer staan op je pagina, tenzij je de pagina-indeling op een idiote handgemaakte maat instelt. Wat verwacht je dan van dat vinkje?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan