Beste,
Wanneer ik een macro in mijn excel file wil activeren komt er allereerst een inputbox met de vraag om een wachtwoord in te geven. Indien deze fout is krijgt hij een bericht "Dit wachtwoord is onjuist" en indien het wachtwoord correct is wordt de macro geactiveerd. Alleen wanneer het wachtwoord ingetypt wordt is het wachtwoord zichtbaar voor iedereen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is dat als ik iets in de inputbox type de tekst vervangen wordt door ****, zodat het wachtwoord voor niemand zichtbaar is.
Het betreft de volgende code:
wachtwoord = InputBox("Vul het wachtwoord in om de macro te activeren!")
If wachtwoord <> "wachtwoord" Then
MsgBox "Dit wachtwoord is onjuist"
Exit Sub
End If
If wachtwoord = "wachtwoord" Then
(De code voor de macro)
End if
Kan iemand me helpen met de vraag of de invoertekst in de inputbox vervangen kan worden door ***?
Hopend op reactie,
Met vriendelijke groet,
Noro
Wanneer ik een macro in mijn excel file wil activeren komt er allereerst een inputbox met de vraag om een wachtwoord in te geven. Indien deze fout is krijgt hij een bericht "Dit wachtwoord is onjuist" en indien het wachtwoord correct is wordt de macro geactiveerd. Alleen wanneer het wachtwoord ingetypt wordt is het wachtwoord zichtbaar voor iedereen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is dat als ik iets in de inputbox type de tekst vervangen wordt door ****, zodat het wachtwoord voor niemand zichtbaar is.
Het betreft de volgende code:
wachtwoord = InputBox("Vul het wachtwoord in om de macro te activeren!")
If wachtwoord <> "wachtwoord" Then
MsgBox "Dit wachtwoord is onjuist"
Exit Sub
End If
If wachtwoord = "wachtwoord" Then
(De code voor de macro)
End if
Kan iemand me helpen met de vraag of de invoertekst in de inputbox vervangen kan worden door ***?
Hopend op reactie,
Met vriendelijke groet,
Noro