• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekst kopieren naar verschillende werkmappen

• Onderwerp starter Onderwerp starter nak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nak

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Hallo mensen,
Ik heb eeb vraagje.
Ik heb een kasboek van 12 werkmappen waar op cel A1 van de eerste werkmap de naam staat van iemand.
Nu zou ik graag de naam op de eerste werkmap willen invoeren en al die andere werkmappen daar naar verwijzen zodat de naam ook op de andere werkmappen komt.
Hoef dan maar één keer die naam in te tikken i.p.v 12 keer.
Als ik dan een compleet nieuw kasboek moet maken voor een ander dan hoef ik alleen maar op de eerste werkblad de naam te veranderen en de rest veranderd ook gelijk mee.
Ik heb als voorbeeld werkmap jan en feb waar in jan op A1 Pietje staat. Als ik in feb ga zitten en klik cel A1 aan en doe dan = en selecteer dan A1 van Jan.
Dan krijg ik in cel A1 van feb ='jan'!A1
Daar heb ik dus niets aan, ik wil dat daar Pietje komt te staan.
Wie weet raad?

hartelijke kerstgroet
Nak

Kijk eens op mijn site, dan naar Excel gaan, dan kies je Veelgestelde vragen, en dan bekijk je nummers 2, 3 en 4.

Wigi

Nak,
Je doet alles goed maar je moet daarna nog wel even op enter drukken!!
Gr.;)

Nak,
Je doet alles goed maar je moet daarna nog wel even op enter drukken!!
Gr.;)

Dat kan, maar is niet noodzakelijk het probleem. De 3 meest voorkomende redenen staan op mijn site (zie hierboven).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan