Hallo,
ik wil graag in mijn word document het volgende
4 selectie vakjes met daar achter de tekst keuze 1, 2, 3, en 4
1 Rood
2 Blauw
3 Geel
4 Smooth finish
als je 1 van de selectie vakjes aanklinkt verschijn onder aan de het document een tekst afhankelijk van de keuze
bijvoorbeeld je kiest vakje 1 Rood
onder aan het document: u heeft gekozen voor rood perfecte keuze hebben we zelf ook
als je het vakje 2 blauw kiest
onder aan het document : u heeft gekozen voor blauw een moedige keuze.
dan het lastigste denk ik
keuze 1,2 en 3 mogen niet samen gekozen worden keuze 4 is een optie
voorbeeld:
bijvoorbeeld je kiest vakje 1 Rood en vakje 4 Smooth finish
onder aan het document: u heeft gekozen voor rood perfecte keuze hebben we zelf ook, Smooth finish zorgt er voor dat het de kleur mooi egaal wordt en glimmend
als je het vakje 2 blauw kiest en valke 4 Smooth finish
onder aan het document : u heeft gekozen voor blauw een moedige keuze. Smooth finish zorgt er voor dat het de kleur mooi egaal wordt en glimmend
heb de ontwikkelaars tools al bekeken en geprobeerd, veel gelezen op internet maar wat ik wil staat nergens
of ik zoek niet goed dat kan ook
Kan iemand mij een duw de in de juiste richting geven ?
Alvast bedankt
ik wil graag in mijn word document het volgende
4 selectie vakjes met daar achter de tekst keuze 1, 2, 3, en 4
1 Rood
2 Blauw
3 Geel
4 Smooth finish
als je 1 van de selectie vakjes aanklinkt verschijn onder aan de het document een tekst afhankelijk van de keuze
bijvoorbeeld je kiest vakje 1 Rood
onder aan het document: u heeft gekozen voor rood perfecte keuze hebben we zelf ook
als je het vakje 2 blauw kiest
onder aan het document : u heeft gekozen voor blauw een moedige keuze.
dan het lastigste denk ik
keuze 1,2 en 3 mogen niet samen gekozen worden keuze 4 is een optie
voorbeeld:
bijvoorbeeld je kiest vakje 1 Rood en vakje 4 Smooth finish
onder aan het document: u heeft gekozen voor rood perfecte keuze hebben we zelf ook, Smooth finish zorgt er voor dat het de kleur mooi egaal wordt en glimmend
als je het vakje 2 blauw kiest en valke 4 Smooth finish
onder aan het document : u heeft gekozen voor blauw een moedige keuze. Smooth finish zorgt er voor dat het de kleur mooi egaal wordt en glimmend
heb de ontwikkelaars tools al bekeken en geprobeerd, veel gelezen op internet maar wat ik wil staat nergens

Kan iemand mij een duw de in de juiste richting geven ?
Alvast bedankt