Tekst met opsommingstekens raakt na publicatie op het web slecht uitgelijnd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie conversatie kan ik inmiddels niet meer volgen :(. Web easy gaat er bij mij uit, dat is duidelijk (al zal ik maar niet meteen gaan de-installeren CSShunter, want ik heb nu een site die goed genoeg is for the moment en niet uit de lucht mag, en waarvan ik dus de back-up moet houden), maar ik vraag me af of ik nu gewoon lekker fijn meteen met Kompozer aan de slag kan, of dat ik eerst iets ingewikkelds moet doen met HTML 5 of zo???? Ik zie ff door jullie ongetwijfeld vakkundige bomen het bos niet meer???
Mja, die discussie hoort hier inderdaad niet echt thuis, mijn fout. Maar, het mooie is, je hoeft je er niet druk om te maken. Een site met een html4 doctype zal prima werken en blijven werken, je kunt dus gewoon Kompozer installeren en aan de slag gaan, Kompozer zorgt er (als ik dat zo snel even bekijk) zelf voor dat nieuwe pagina's het HTML 4.01 strict doctype meekrijgen, daar hoef je dus zelf niets aan te doen.

Ja hoor, KompoZer kan prima met html4.01-strict uit de voeten. Ik weet niet 100% zeker of KompoZer daar standaard al op staat.

Nu kan je lekker knutselen! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan