• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst naar voorgrond halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritsflits

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Hallo,
Ik heb een stuk tekst wat ik wel zie op de pagina maar als ik afdrukvoorbeeld doet, zie ik de tekst niet. Ik kan het niet naar voorgrond halen.
Er zit wel een voettekst achter. Het is een plaatje maar als ik in excel zit zie ik wel alles.
Hoop dat het een beetje snapbaar is en dat iemand het antwoord hierop weet. :confused:

Die screens verduidelijken het nog niet helemaal hoor. Een (gestript) excel bestand lijkt me beter.

Gokske: een shape die staat op "niet printen".

Iemand al meer?
Het ligt niet aan het soort afbeelding
Hij pakt de tekst wel in de bovenkant..

Bij de voettekst kan ik dus geen teksten voor de voettekstafbeelding krijgen als ik het afdruk
Bij de koptekst kan dit dus wel.

Laatst bewerkt:
Is het posten van een voorbeeld excel bestand een mogelijkheid? Op deze manier blijft het een beetje gokken.

Misschien een voorgrond achtergrond probleem? Maar nogmaals zonder een Excel bestand als voorbeeld (dus gezipt het excel bestand zelf bijvoegen - geen screens) blijft het gissen.

Misschien een voorgrond achtergrond probleem?

Heb daar al naar gekeken maar ik kan het niet naar voorgrond halen.

En hoe bedoel je een excel bestand bijvoegen?
even uploaden of hoe?

Ik zou je marges aanpassen zodat de cellen niet met de voettekst overlappen.

In de voettekst, wat een plaatje is, moet tekst komen. Als die tekst als plaatje er bij wordt gezet, is het bijna niet te lezen wanneer het wordt afgedrukt. De tekst hoort als het ware bij het plaatje.

Is er misschien iets dat je tekst in een plaatje scherp kan krijgen als je het uitprint?

En waarom kan het wel in de koptekst en niet in de voettekst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan