Tekst naast film

Status
Niet open voor verdere reacties.

worstelaar

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2002
Hoi,

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om in Powerpoint een film ( wmv ) te importeren en daarnaast tekst te laten invliegen.
Ik krijg wel de film geimporteerd, maar dat met de tekst werkt niet, of niet goed eigenlijk.
De film blijft niet spelen als de tekst verschijnt. Ook begint de film steeds opnieuw.
Kan iemand mij helpen???

Grtz
Worstelaar

je kan dit doen door alle animaties te laten lopen samen met de vorige.
je zet dus de film als eerste, deze begint meteen te spelen en er komt meteen de eerste animatie van de tekst.
de volgende animatie moet ook gelijk starten, maar hiervoor zet je wel een vertraging (rechter muisknop op de animatie -> tijdinstellingen -> vertragin), je zult wat moeten timen met die vertragingen, maar daarmee krijg je het wel voor elkaar denk ik.
als je meerdere dia's zou hebben maat je niet meerdere dia's, maar zet je alle tekst over elkaar, dat maakt de dia niet duidelijker of makkelijker te bewerken, maar op die manier krijg je wel alle animaties goed getimed t.o.v. de film fragment. (tijdelijk zou je bepaalde tekstvakken naast de dia kunnen plaatsen om overzicht te houden)

hopelijk kun je er iets mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan