Tekst naast formulierveld niet op één lijn.

• Onderwerp starter Onderwerp starter mouka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mouka

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
Ik heb op mijn site een inschrijvingsformulier gemaakt. Ik krijg echter de tekst die ervoor staat (naam, adres, etc.) niet op dezelfde lijn als de formulierveldjes. Het verspringt zo'n beetje. Dat komt natuurlijk vrij slordig over. Ook op een andere pagina waar ik met 2 tabellen werk, krijg ik tekst soms niet netjes op één lijn.
Het is ook nog te zien op welke pc ik het bekijk. Op de ene is het verschil groter dan op de andere. Wie biedt hulp ?? :thumb:

Hier is de site en het is dus vooral te zien op de pagina : "Info" en "Inschrijven"

www.bloemschikkenoostende.be

Waarschijnlijk kun je dit wel oplossen door "tabel" te gebruiken,dus ieder stukje teskt en inschijfvlakje in `èen tabelletje te plaatsen!

tabel.JPG

Dankjewel, ik probeer het zodra ik kan. Lijkt me inderdaad vrij logisch maar ja ...

Ik heb dit dus geprobeerd maar ik kan het op deze manier niet doen want als je dan op verzenden klikt worden alleen maar de gegevens binnen die bepaalde tabel meegestuurd.
Iemand misschien nog een andere oplossing ?

formuliervelden en voorlooptekst op 1 lijn

Oplossing volgens mij: in een tabel in 2 kolommen en meerdere rijen werken. Links per rij een voorlooptekst, rechts steeds formulierveld aanmaken op dezelfde hoogte (uiteraard).Eventueel bijsturen met eigenschappen cel, verticaal uitlijnen boven, onder, etc. Tenslotte, na het aanmaken van de Verzendknop (laatste formulierveld) rechts klikken op (het geselecteerde) Verzendveld, eigenschappen formulier kiezen, geavanceerd, tabblad opgeslagen velden, velden toevoegen die erbij horen als men op Verzend drukt. Bij mijn website werkt dit, ein-de-lijk!
Veel succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan