Tekst onder de icoon van bureaublad op blauwe ondergrond.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
340
Op mijn bureaublad van Windows XP staan diverse icoons met een tekst daaronder , deze tekst staat normaal witte letters onder de icoon.
Om een of andere duistere reden heeft iets of iemand voor elkaar gekregen de tekst op een blauwe ondergrond te zetten. Wat ik ook geprobeerd heb het lukt mij niet dit weer te herstellen.Ongetwijfeld een instelling.
Weet iemand hiet een oplossing voor.
gr.Jan
 
klik rechts op bureaublad-> eigeschappen-> vormgeving-> geavanceerd.
en dan item bureaublad selecteren en dan kleur 1 instellen in zwart.
heb het zelf nog niet bij de hand gehad, maar ergens daar moet je het kunnen veranderen.
 
klik rechts op bureaublad-> eigeschappen-> vormgeving-> geavanceerd en dan item bureaublad selecteren en dan kleur 1 instellen in zwart...........

Nee dit werkt niet bij mij. De ondergrond van de tekst blijf blauw
gr.Jan
 
Tja ik kan het ook niet voor je uitproberen.
Ik heb geen snelkoppellingen op mijn bureaublad.
Maar ik zou zeggen dat je het ergens daar kan instellen cq veranderen.
Loop het hele rijtje eens af en kijk of er ergens een blauwe kleur ingesteld staat.
Misschien even veranderen, zoniet zet je het weer terug.
Succes
 
Volg deze stappen:
[windowstoets+r] -> sysdm.cpl -> tabblad geavanceerd -> Klik op Instellingen bij Prestaties -> tabblad Visuele effecten -> Vink Vallende schaduw voor namen van pictogrammen gebruiken uit.
Succes.:d
 
Volg deze stappen:
[windowstoets+r] -> sysdm.cpl -> tabblad geavanceerd -> Klik op Instellingen bij Prestaties -> tabblad Visuele effecten -> Vink Vallende schaduw voor namen van pictogrammen gebruiken uit.
Succes.:d

Bedankt het werkt.
groet Jan
 
Wil je dan op "Vraag is opgelost " klikken in de donkerblauwe balk in je vraagposting?
[Die met Vraag is opgelost, Bekijk eerste ongelezen, Onderwerpopties , Zoek in Onderwerp]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan