Tekst opeens blauw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandido

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2000
Berichten
357
Goedenavond,

Opeens zijn de namen/titels van mijn mp3's, filmpjes (mpeg, avi enz) lichtblauw gekleurd. Niet allemaal, maar wel een groot gedeelte. Bijvoorbeeld in 1 map met mp3 bestanden is de helft van de titels lichtblauw en de helft gewoon zwart zoals het was. Het geldt voor alle mappen. Ik heb vanzelfsprekend niet de tekstkleur veranderd.

Ik heb een Acer Aspire 9502WLMi Notebook, Centrino 1.7GHz met Windows Media Center Edition SP2, met een Externe HD : Maxtor One Touch II 300 GB Combo 7200 rpm 16MB.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Bandido
 
Volgens mij is dat het geval wanneer je de mappen gecomprimeert hebt.
 
Hallo,

Bedankt voor uw snelle reactie.
Het station is naar mijn weten, en ik heb het opgezocht, niet gecomprimeert.

Bandido
 
Ga eens in je verkenner via menu extra naar mapopties, tabblad weergave, en haal eens het vinkje weg volgens het voorbeeld uit de bijlage, heeft dit enig effect?
 

Bijlagen

  • gecomprimeerd.JPG
    gecomprimeerd.JPG
    60,3 KB · Weergaven: 71
  • Selecteer alle bestanden in die map
  • Klik er met rechts op
  • Neem eigenschappen.
  • Bij kenmerken druk je op de knop geavanceerd...
  • Zet nu het vinkje uit voor Inhoud comprimeren om schijfruimte vrij te maken.
    (Waarschijnlijk staat er geen vinkje maar waarschijnlijk een vierkantje in, klik erop zodat het vakje volledig leeg is)
    comp_file-off.gif

James :)

@sjunnie: zoals jij doet haal je de compressie niet weg, maar verberg je het blauw kleurtje enkel.
 
Hallo Sjunnie,

Ik had gekeken bij Eigenschappen. Het is nu opgelost. HEEL erg bedankt!

Groet,

Bandido
 
Hallo James007. Daar had ik dus gekeken..:D .Dat was niet gecomprimeerd. Sjunnie had het bij het rechte eind. Alleen het kleurtje dus.
 
Laatst bewerkt:
Bandido zei:
Hallo James007. Daar had ik dus gekeken..:D . Sjunnie had het bij het rechte eind.
Heb je het nou via extra >> opties gedaan zoals sjunnie zei of heb je het via eigenschappen gedaan zoals ik zei?

James :)
 
Bandido zei:
We "praten" door elkaar heen...:D Zoals Sjunnie dus.
Vergeet niet dat je dan de compressie niet weghaalt ;)

Kleurtje = compressie (daar dient dat kleurtje namelijk voor :p)
 
James007 zei:
@sjunnie: zoals jij doet haal je de compressie niet weg, maar verberg je het blauw kleurtje enkel.
Helemaal waar, maar dan had ik wel alvast zekerheid dat ik het bij het juiste eind had.
volgende stap zou dan zijn (indien gewenst) om de compressie uit te schakelen. :thumb:

of, wellicht is het niet gecomprimeerd, maar gecodeerd... kan ook nog.
 
Laatst bewerkt:
Oh hoe vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.... :shocked:

Maggoe tis opgelost... nog een prettige avond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan