Tekst overbrengen Office Doc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

snuffy

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
Berichten
509
Hoe brengt men de inhoud (tekst) van meerdere mappen over op 1 MS Office XP dokument, en wel in een leesbare versie?
 
Bedoel je de ganse mappenstructuur of wat?
Leg eens wat beter uit.

jean
 
Het zal aan mij liggen maar ik snap niet wat je bedoeld?
Bedoel je nu eigenlijk de inhoud van mappen of bestanden?

jean
 
Ik heb verschillende screenshots gemaakt van teksten en die samen in een map opgeborgen
Nu wil ik deze teksten groeperen op 1 blad
Mag excel of word zijn of iets anders
 
De teksten selecteren en kopiëren en plakken in een worddoc.
In een worddoc kan je die fijn onderelkaar plakken.

succes

jean
 
Sorry maar heb het niet gevonden
Moet er eerst een dokument geopend worden en dan trachten de map te selelcteren en plakken of...???
 
In een map heb je bestanden.
Open die bestanden een voor een en selecteer de inhoud(bewerken, alles selecteren)dan kopieren (bewerken kopieren) en dan een worddoc openen en daarin plakken (bestand plakken).
Ik hoop dat het dat is wat je bedoeld en anders weet ik het niet wat je wil zeggen.

Jean
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan