• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekst.samenvoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mcstupid

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2011
Beste mensen

Iedereen nog de beste wensen!

Situatie:
Voor mijn werk hebben we een formulier met een weekoverzicht van alle afdelingen (Productie, Kokerij, Logistiek, enz.)
Voor iedere afdeling worden diverse weekverslagen bijgehouden met opbrengsten, uitslagen en ga zo maar door.
Nou gebruiken we d.m.v. een verwijzing naar andere werkmappen. Werkt perfect alleen is het tijdrovend als de week veranderd want in iedere verwijzing moet het weeknummer worden veranderd.

Ik heb een aantal problemen waar ik graag jullie hulp zou kunnen gebruiken.
Ik heb geprobeerd om met tekst.samenvoegen het eerste deel van de verwijzing + cel (de K1) + laatste deel van de verwijzing samen te voegen:
Code:
 =TEKST.SAMENVOEGEN('H:\LA VENEZIA IJS BV\Transporten\2014\[Transportoverzicht week 0;K1;-2015.xls]Transportoverzicht'!$N$1)
met als K1 de verwijzing naar het weeknummer.

Uiteraard krijg ik dit niet werkend :)
Hopelijk kunnen en willen jullie mij vertellen waarom en hoe ik dit zou kunnen oplossen.
Eventueel een ander idee?

Bij voorbaat dank!!

Gr, Roelof

Het bestand moet wel open staan.

Code:
=INDIRECT(TEKST.SAMENVOEGEN("'H:\LA VENEZIA IJS BV\Transporten\2014\[Transportoverzicht week ";TEKST(K1;"00");"-2015.xls]Transportoverzicht'!$N$1"))

Niels

Hallo Niels!

bedankt voor je reactie.
Alleen zijn all bladen gesloten i.v.m. toevoegen van bestellingen, opbrengsten door verschillende personen.

Misschien is het handig om te weten dat het weekoverzicht iedere ochtend gebruikt wordt om te printen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan