Tekst tonen adhv de datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

justinos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Hoihoi,

Voor een nieuwe website wil ik een systeempje opbouwen waarbij bezoekers een plaats in kunnen tikken, of op een landkaart kunnen klikken en dan alle evenementen in die omgeving te zien krijgen. Nu was mijn bedoeling eigenlijk om ze zelf een plaats in te laten tikken, maar dat betekend dat je dan alle plaatsnamen van nederland in dat systeem moet gaan verwerken en aangezien ik geen proffesional ben gaat mij dat te ver.
Wat nu ik nu dus van plan ben is gewoone en landkaartje maken en alle belangrijke plaatsen een stipje geven waar de bezoekers op kunnen klikken, dan moet in een frame daarnaast de bijbehorende info openen. Nu zou het makkelijk zijn dat als het 1 januari is, alleen de evenementen die na 1 januari plaatsvinden getoond worden, en niet meer de evenementen die daarvoor hebben plaatsgevonden. Dat moet dus automatisch gaan.
Is hier een speciaal script voor? Of moet zoiets echt zelf geschreven gaan worden?
Wellicht is er heel toevallig ook een soortgelijk script waarbij je al die plaatsnamen in kan vullen en dat er dan binnen een straal van 30 km evenementen getoond kunnen worden (welke ik dan zelf aan kan passen, de basiskennis heb ik wel).

Ik ga hier niet vanuit, maar niet geschoten is altijd mis.
Hopelijk kan iemand mij helpen of van info voorzien!

Groeten,
Justin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan