• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst uit andere cel niet herkenbaar. Bij handmatig invoeren wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpExcel2022

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2022
Beste experts,

Ik ben bezig met een wedstrijdschema in excel. Als ik een bepaalde begin en eind datum invul zie ik de wedstrijden in deze periode met de bij behorende stats en ziet er ongeveer als volgt uit.

A Datum | B Thuis Club | C Uit Club | D Thuis wedstrijden gespeeld | E Uitwedstrijden gespeeld | etc etc

Nu heb ik het volgende probleem:
Als ik een bepaalde periode invul komt de datum, thuis ploeg, uit ploeg etc in een kolom te staan.
Alleen de bijbehorende stats niet. Formule is goed alleen is er iets met de text zelf denk ik:
Voer ik de naam van de club handmatig in komen de stats wel in beeld alleen als ik ze via de formule in beeld krijg niet.
De text is precies hetzelfde....

Alvast bedankt!

Zonder voorbeeld valt hier geen zinnig woord over te zeggen.

Welkom bij Helpmij :)
Het is een goed gebruik om bij je vraag een voorbeeld document te plaatsen.

Dit probleem komt me inderdaad bekend voor.

Dank voor jullie reactie.
Ik heb momenteel niet het bestand bij de hand maar kan het misschien anders (en beknopt) uitleggen:
Als ik een aantal teams kopieer uit een lijst komen ze niet in het schema te staan maar als ik letterlijk de naam intoets wel.

De ingetoetste naam staat ook een spatie verder naar links dan de rest.
Terwijl uitlijning en celeigenschappen (volgens mij) hetzelfde staan.

Laatst bewerkt:
Kan van alles zijn. Als je iets kopieert van een andere bron dan Excel, kan het heel goed zijn dat er een spatie/tab of ander vreemd teken in de cel staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan