Withaar
Verenigingslid
- Lid geworden
- 8 apr 2001
- Berichten
- 3.551
Ik heb een copy gemaakt van data uit een andere applicatie.
Ik heb 2 velden (kolommen) één met een nummer en een met (veel) tekst.
Als ik deze dat in Excel plak heb ik het probleem dat alle 'enter'-tekens ook mee gekopieerd worden.
Wat ik de bron applicatie allemaal mooi in een cel stond komt in Excel in diverse rijen en kolommen.
Doel is alle tekst die bij één call nummer hoort weer samen te voegen en in één excel cel te tonen.
Voorbeeld van wat ik heb en hoe ik het zou willen hebben staan in de bijlage.
Hernoem de bijlage even naar tekstsamenvoegen.xls (dus zonder de .txt , ik heb op deze locatie geen mogelijkheid om zip bestanden te maken).
Ik heb 2 velden (kolommen) één met een nummer en een met (veel) tekst.
Als ik deze dat in Excel plak heb ik het probleem dat alle 'enter'-tekens ook mee gekopieerd worden.
Wat ik de bron applicatie allemaal mooi in een cel stond komt in Excel in diverse rijen en kolommen.
Doel is alle tekst die bij één call nummer hoort weer samen te voegen en in één excel cel te tonen.
Voorbeeld van wat ik heb en hoe ik het zou willen hebben staan in de bijlage.
Hernoem de bijlage even naar tekstsamenvoegen.xls (dus zonder de .txt , ik heb op deze locatie geen mogelijkheid om zip bestanden te maken).