Tekst uit tekst vakken opslaan op pagina3

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Heej

Ik heb een site gemaakt waarbij ze hun naam en e-mail moeten intypen!
dan moeten ze op een button(1) klikken!
dan moet de tekst uit de 2 tekst vakken op een webpagian worden opgeslagen!
die default3.aspx heet!
Hoe zorg ik dat de teksten dus de naam en e-mail op die web pagina worden opgeslagen?

WillliamXXX,

Wat bedoel je met opslaan op een andere pagina ?

Wil je de waarden
- meegeven aan een pagina ;
- als cookies opslaan ;
- wegschrijven naar een database ?

nou als ze daar hun naam en e-mail hebben getypt en ze klikken op een button moet de tekst naar pagina3 worden gezet! op die manier staat dan de tekst op pagina3 en komt daar een hele lijst van iedereen! Ik zou het ook goed vinden als het naar een database wordt geschreven!

Dan zou ik beginnen met het maken van een .mdb bestand waarin de gegevens vastgelegd kunnen worden.

ow heb al gekeken! .mdb is een access database! als ik bij visual studio een database wil maken dan is het .mdf is dat ook goed?

.mdf is z'n een SQL database maar van SQL weet ik totaal niets af
en dat in acces lukt niet helemaal:S

Laatst bewerkt:
Ik zit nou al uren te prutsen maar het lukt gewoon niet

Ik zou het toch met Access gaan proberen, daar een tabel aanmaken is in wezen vrij simpel.

Start Access, selecteer 'Lege Access database', sla de .mdb ergens op.

Je komt nu in het menu. Kies 'Tabel maken in ontwerpweergave', je kunt nu de velden van de tabel aanmaken.

Ja dat lukt, maar dan moet ik toch gegevens intypen? Het is de bedoeling dat de gegevens er automatisch worden neergezet vanaf mijn site

Wordt ASP wel ondersteeund door je webserver trouwens ?

Ik heb het nu al een stukje verder de teksetn uit textbox1 + 2 worden samen gevoegd naar textbox3 ziet eruit als: naam: textbox1 e-mail textbox2
nu hoefd alleen textbox3 gekopieerd te worden! kan dat niet naar een .doc bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan