• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekst vakken toevoegen en gegeven uit een lijst zichtbaar maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Budel

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2015
Beste,

Vraag 1
bestaat er de mogelijkheid om op een tabblad een soort tekst vak te maken waarin men omlaag kan scrollen zodat hiervan alleen de laatste 10 regels zichtbaar blijven.
Vraag 2
Hoe kan ik van een tabel een gedeelte zichtbaar maken op een ander tabblad met scrol mogelijkheid in verband plaats gebrek.
Wie kan mij hiermee helpen.
heb het bestandje toegevoegd.

Bijlagen

Wat is plaatsgebrek en hoe zie je het voor je. Zet 2 schermen naast elkaar en dan heb je al veel meer plaats. Het voorbeeldbestand geeft weinig duidelijkheid over wel plaatsgebrek je het hebt.

Beste,

Ik kan niet met twee schermen werken.
De opzet is dat ik in het blad rapportage zoals in het voorbeeld staat 2 vakken krijg waarvan een is voor extra informatie in te vullen.
De tweede vak zo ik graag de laatste 5 of 8 regels van het tabel willen zien die op het tabblad storingen staan.
Ik weet niet of dit mogelijk is, maar zoals ik op internet heb gelezen moet het mogelijk zijn om een gedeelte van een tabel op een ander blad zichtbaar te maken.
Zelf lukt het mij niet.
Dus mijn vraag is wie kan mij hiermee helpen.

Gr. Budel

bestand toegevoegd

Als je in de werkbalk op --> nieuw venster --> alle vensters kiest kun je toch meerdere bladen op uw scherm krijgen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dubbelklik in de onderste besturingselement (macro's inschakelen voor die tijd).

Bijlagen

Harry,

Bedankt dit is wat ik nodig had.
Nu kan ik weer verder.
Zal de vraag afmelden.

Gr. Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan