Goedemiddag,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar nog niet iets gevonden wat mij kan helpen met het onderstaande
Ik heb een excel bestand met twee tabbladen. In Blad 1 kan ik dmv nummers (1 t/m 12) info ophalen uit Blad 2 met verticaal zoeken.
Dus in Blad 1 onder kolom A vul ik een nummer in en in kolom B verschijnt er in dit geval een naam.
Nu heb ik in Blad 2 een 3e kolom notitie toegevoegd.
Wat ik wil is dat de Tekst uit de 3e kolom Notitie als een notitie wordt toegevoegd in Blad 1 kolom B zodra ik nummer 1 t/m 12 invul in Blad Kolom A.
Ik heb een voorbeeld bestand toegevoegd, ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben en wellicht dat iemand mij verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Robert
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar nog niet iets gevonden wat mij kan helpen met het onderstaande
Ik heb een excel bestand met twee tabbladen. In Blad 1 kan ik dmv nummers (1 t/m 12) info ophalen uit Blad 2 met verticaal zoeken.
Dus in Blad 1 onder kolom A vul ik een nummer in en in kolom B verschijnt er in dit geval een naam.
Nu heb ik in Blad 2 een 3e kolom notitie toegevoegd.
Wat ik wil is dat de Tekst uit de 3e kolom Notitie als een notitie wordt toegevoegd in Blad 1 kolom B zodra ik nummer 1 t/m 12 invul in Blad Kolom A.
Ik heb een voorbeeld bestand toegevoegd, ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben en wellicht dat iemand mij verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Robert