Tekst veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafstal

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
Berichten
109
Ik wil graag de tekst in mijn Explorer veranderen! in plaats van Microsoft internet explorer. maar hoe ging dat ook al weer????
 
rechtsklik op je buroblad -> eigenschappen -> instellingen -> vormgeving -> geavanceerd. Klik op een van de vensters en verander daar het lettertype en / of de puntgrootte van de letter(s).

Verander daarna binnen IE Explorer (want daar wordt als het goed het lettertype ook meeveranderd) -terug- naar de door jou gewenste letter en grootte.
 
Nee dat bedoel ik niet. ik wil de tekst kwijt in de balk microsoft internet explorer. ik moet in het register een sleutel aanmaken en daar de tekst in veranderen. maar ik weet niet meer hoe die regel moet heten en waar die moet staan.groeten rafstal
 
sorry, maar je vraag had dan wellicht ietsiepietsie anders gesteld kunnen worden............(of sla ik de plank nu helemaal mis) ?

Explorer = verkenner
Internet Explorer = IE browser.

Zo heb ik 'm gelezen..........
 
Hoi,

Zoek in het register even op "Window Title", dan zal je de waarden die je zoekt wel vinden

:)
 
En waar vind ik deze windows title, als ik zo vrij mag zijn. onder welke Key ?
 
Ik heb geen XP

Maar bij mij staat ie er 2 keer in..
o.a. in HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Window Title

Maar RegEdit heeft ook een zoekfunctie....
dus dan kan je op 'Window Title' zoeken :cool:
 
Dat van die zoek functie wist ik niet. ik zal het eens proberen uit te vogelen. in ieder geval bedankt voor de hulp.groeten rafstal.
 
Japie,

ik heb WEL XP maar bij mij staat die sleutel NIET in het register....................
 
Geplaatst door gast0225
Japie,

ik heb WEL XP maar bij mij staat die sleutel NIET in het register....................

Misschien dat je hem dan zelf aan kan maken..

de andere sleutel staat in HKEY_USERS\{ID}\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Name= Window Title
Type= REG_SZ
Gegevens= je eigen naam

Je kan denk ik ook wel een tweak programma gebruiken.
 
Toch zou het moeten werken op die manier. Wel opnieuw opgestart? Post anders precies wat je hebt toegevoegd.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan