Hoi,
Alhoewel ik al een poosje meedraai op dit forum, kon ik de juiste categorie niet vinden.
Dus plant ik mijn vraag even hier:
Ik heb al geruime tijd dat mijn tekst op mijn computerscherm (en) vervaagt.
Eerst met pdf bestanden, als ik ze opende vervaagde de tekst langzaam tot niet meer leesbaar en als ik dan scrollde was het weer goed en daarna begon t weer.
Als ik dan met mn muis erover ging, golfde de tekst.
Nu is dat ineens bj pdf bestanden over en zag ik het voorval zich in explorer voordoen (ik keek bij probleemoplossen, die aankwam met een back-up probleem).
En als ik nu een dergelijk venster open, komt de tekst héél vaag over.
Ik ontdekte het als eerste toen ik Firefox update naar versie 5 en ineens het hele firefox scherm(taakbalk, titelbalk, adresbalk etc.) helemaal krom en bol stond en wazig was.
Mijn tekst is daar héél wazig en kronkelig en tekstvakjes (ook adresbalk e.d.) lopen niet recht maar een soortje bol, alsof het met de hand getekend is.
Je ziet ook overal 'kartelrandjes' aan zitten.
Ik vraag me af hoe dit kan en beter, hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb mijn videokaartdriver al geupdate (Ati 5830) en schermresolutie alsmede frequentie veranderd. Dit baatte niet.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Het kwam overigens plotseling, dus of het nu weer aan zo'n update van microsoft ligt?:shocked:
Clear-text staat aan, in/uischakelen maakt ook geen verschil.
Graag hoor ik reacties!
Groetjes, John
Alhoewel ik al een poosje meedraai op dit forum, kon ik de juiste categorie niet vinden.
Dus plant ik mijn vraag even hier:
Ik heb al geruime tijd dat mijn tekst op mijn computerscherm (en) vervaagt.
Eerst met pdf bestanden, als ik ze opende vervaagde de tekst langzaam tot niet meer leesbaar en als ik dan scrollde was het weer goed en daarna begon t weer.
Als ik dan met mn muis erover ging, golfde de tekst.
Nu is dat ineens bj pdf bestanden over en zag ik het voorval zich in explorer voordoen (ik keek bij probleemoplossen, die aankwam met een back-up probleem).
En als ik nu een dergelijk venster open, komt de tekst héél vaag over.
Ik ontdekte het als eerste toen ik Firefox update naar versie 5 en ineens het hele firefox scherm(taakbalk, titelbalk, adresbalk etc.) helemaal krom en bol stond en wazig was.
Mijn tekst is daar héél wazig en kronkelig en tekstvakjes (ook adresbalk e.d.) lopen niet recht maar een soortje bol, alsof het met de hand getekend is.
Je ziet ook overal 'kartelrandjes' aan zitten.
Ik vraag me af hoe dit kan en beter, hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb mijn videokaartdriver al geupdate (Ati 5830) en schermresolutie alsmede frequentie veranderd. Dit baatte niet.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Het kwam overigens plotseling, dus of het nu weer aan zo'n update van microsoft ligt?:shocked:
Clear-text staat aan, in/uischakelen maakt ook geen verschil.
Graag hoor ik reacties!
Groetjes, John