Tekst wordt niet geprint op voorpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bratox

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Hoi allemaal,

Ik zit met het volgende: Ik probeer een voorpagina van een bestand van mij te printen. Hierop staan 1 plaatje en 1 gewoon vierkant die als kader word gebruik. onder het plaatje staat wat tekst. Als ik de pagina echter uitprint dan print hij wel het vierkant en het plaatje uit maar niet de tekst.

Ik heb het vierkant (waar de tekst in staat) al zo ingesteld dat het achter de tekst komt te staan, wat betreft het plaatje heb ik deze zo ingesteld dat alle tekst er gewoon omheen loopt. Bij afdrukvoorbeeld geeft hij de pagina wel goed weer, maar print uiteindelijk de tekst dus niet uit.

Heeft een van jullie enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Zie bijlage.

Groeten,

Berend Jan

Bijlagen

Hoi berend jan,

ik weet niet of het aan mijn pc ligt, maar ik krijg die winzip niet uitgepakt.
Ongeldige bestandstructuur geeft winzip aan. :shocked:

PCFreak[DUTCH] zei:
Hoi berend jan,

ik weet niet of het aan mijn pc ligt, maar ik krijg die winzip niet uitgepakt.
Ongeldige bestandstructuur geeft winzip aan. :shocked:

Hoi PCFreak,

Probeer deze is. Het heeft geloof ik te maken met of je de nieuwste versie van Winzip hebt. Ik heb hem anders ingepakt en deze moet wel werken.

Groeten,

BJ

Bijlagen

Ik heb hem nu.

Heb wat tekst getyped op het tweede blad.

Alle 2 pagina's komen eruit met tekst, denk dat er iets met de printerinstelling aan de hand is.

greets,

peter.

PCFreak[DUTCH] zei:
Ik heb hem nu.

Heb wat tekst getyped op het tweede blad.

Alle 2 pagina's komen eruit met tekst, denk dat er iets met de printerinstelling aan de hand is.

greets,

peter.

Dat is raar want als ik de pagina's op een andere printer uitprint print hij nog steeds geen tekst op de voorpagina (het gaat alleen om de voorpagina, andere pagina's gaan wel goed). Als ik de voorpagina ook kopieer naar een nieuw document en hem dan print dan doet hij het wel....:confused:

******EDIT********
Ik heb het gevonden, ik moest "no fill" invullen bij de Fill color van het vierkantje.. nu pakt hij de tekst ook mee.

Bedankt voor de moeite!

Groeten,

Berend Jan

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan