Tekstbalken in word 2007 zonder beveilingswaarschuwing: mogelijk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

j3r0n1m0o

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Ik heb pas in word 2007 een enquete gemaakt met daarin oa. tekstbalken en aanvink hokjes, ook zit er nog een link in die direct een nieuw email bericht opent.

Het vervelende is dat word een beveiligingswaarschuwing geeft wanneer je het word bestand opent voor macro's en activex.

Dit is lastig omdat ik deze enquete straks wil versturen naar klanten en die dan elke keer die waarschuwing krijgen.

Mijn vraag is dus: Is er een mogelijkheid om de enquete incl de tekstbalken aanvink vakjes zo te maken zonder dat deze waarschuwing opduikt?

bijvoorbaad dank

Bedoel je bij voorbaat ?

Geef het bestand een digitaal certificaat.

volgens mij is het me al gelukt door het bestand op te slaan als word document met ingeschakelde macro's. hierdoor geeft ie op mijn pc de waarschuwing niet meer. De vraag is alleen doet ie dit op geen een pc en werkt dit ook in word 97-2003

Ik dacht dat het me was gelukt door het op te slaan met ingeschakelde macro's maar volgens mij kan niet iedereen dit openen. Vrij lastig als het als enquete naar verschillende klanten verstuurd moet worden. Wellicht nog andere opties?

Ben er ook achter dat als ik het als docx bestand opsla dat het dan geen waarschuwing geeft en ik wil het dus opslaan als word 97-2003 bestand omdat ik het ook naar mensen moet sturen die geen word 2007 hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan