tekstbestand naar RAR en of Par

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Met Grabit heb ik bij FT2Day via OneClickDownload een NZB bestand binnengehaald met een DVD vol software...Grabit haalt het naar binnen, razendsnel...blijken het tekstbestanden te zijn...die zijn om te zetten en handmatig heb ik een aantal bestanden als Par omgezet en de anderen moeten Rarbestanden worden. Maar...dit moet toch op een snellere manier kunnen? Zo ja, Hoe? en met welk programma

Ik gebruik 7-zip om te openen en vind hierin wel een hernoem functie maar het gaat toch maar per stuk...geen batch mogelijkheid?:confused:
 
waarschijnlijk kwestie van extensie verandering?

start -> uitvoeren -> cmd -> *naar de lokatie waar de bestanden staan* -> rename *.txt *.rar
 
Pffff. met dit weer een K werkje zeg; kan het makkelijker, ik begrijp het commando wel maar niet hoe ik dat moet omschrijven..ik bedoel; het staat op D onder downloads Grabit/ etc. etc
 
Bedankt voor je hulp...maar ik heb alles eraf gegooid...ik hou niet van (te) moeilijk doen...ik zoek die stukken wel op een andere en betere manier....nogmaals dank!
 
tis nog geen minuut werk!

start dos
je gaat naar je map D:\Program Files\Blabla
rename *.txt *.rar

en wolla 2 seconden later zijn al je textjes omgevormd naar rarretjes!!

ik zal je een bestand maken die het automatisch doet
zet deze IN jouw map waar die .txtjes staan, en verander de extensie van dit bijgevoegde bestand(d.m.v. F2) naar .bat (rar.bat dus i.p.v. rar.txt) en run em dan!

succes!

[edit] ok tis verwijderd begrijp ik, misschien handig voor later gebruik [/edit]
 

Bijlagen

  • rar.txt
    18 bytes · Weergaven: 77
T is misschien heel erg dom , maar ik begrijp je niet...

Ik haal ze weer opnieuw binnen, dat is zo gebeurd...maar ik begrijp niet wat ik moet doen....

Ik heb dat bestandje gedownload; tis een kladblok dingetje...en daarin moet ik iets veranderen?

En runnen...hoe bedoel je?

sorry, maar ik vind het knap van je dat je dieper in die materie zit maar ik vind het moeilijk....

Ik begrijp het dus gewoon niet...

bedankt...:thumb: :rolleyes: :eek:
 
Ik heb gedaan wat je zei, en dat ging dmv van dat programmaatje razendsnel, handmatig een paar parretjes gemaakt (ook omgezet) en toen....helemaal niks... kan er niets mee....

Nou ja, nu ******* ik het er definitief af....en...aan jou heeft het niet gelegen.

dank je...

groet:thumb:
 
Je hebt gelijk....die liggen nu op het strand en gaan op weg naar huis....ik ben nogal ongeduldig, niet omdat ik niet goed geholpen wordt maar meer omdat ik mezelf irritant vind omdat ik het niet wil snappen...

sorry:rolleyes:
 
Sorry, khad bericht al weggedaan... kword ook graag snel geholpen...:)
En ik snap van die materie even veel als jij... niet zoveel dus.

James:)
 
Als je bij Grabit alleen text bestanden krijgt en deze komen ook veel sneller dan je normale download zijn het foutmeldingen. Kijk maar naar de grote van deze textbestanden. Gebeurt wel vaker dat NZB bestanden niet werken, bij binsearch.info kan je goed werkende zelf aanmaken.

Succes,
 
Hai Freno;

Nou, het ziet naar uit dat jij helemaal gelijk hebt....want, de eerste van de 3 bestanden die ik binnen wilde halen wat dus niet lukte...dat lukt nu dus wel; heel mooi; parretjes en rarretjes....en geen textbestanden....

heb het gedaan zoals jij zei...

thx voor je hulp:D :thumb:

ps.: krijg nu 2 dvdtjes binnen met hele leuke software en nog van alles; Onyx dvd software...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan