tekstcorrectie in hotmail en gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ake

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2009
Berichten
54
Hoi Computergenoten
Ik ben Ake en heb een vraag over mijn hotmail en gmail.
In het verleden had ik op hotmail en gmail plotseling tekstcorrectie net als in een teksverwerkings programma.
Het rare was dat het ook ook weer plotseling verdween. Ik weet dus niet hoe ik het heb aangezet. Weet iemand
van jullie hoe ik tekstcorrectie op hotmail of gmail kan activeren?
Bij voorbaat bedankt voor jullie moeite
Groejes Ake
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst naar "Webbased email".
 
tekstcorrect e-mail

Hoi Paul-rt
Bedankt alvast voor je snelle reactie.
Ik heb begrepen dat webbased mail een soort mailadres is wat vanaf iedere computer te gebruiken is.
Mijn vraag: Als dat de reden is dat ik geen tekstcorrect meer kan krijgen hoe kan ik dit weer ongedaan maken.
Andere vraag. Hoe kom ik aan een webbased e-mailadres, zodat ik het niet meer per ongeluk kan inschakelen. Bedankt alvast voor je moeite. Groetjes Ake
 
Hotmail en Gmail zijn mail-adressen die op het internet blijven.
Je kunt ze downloaden naar je pc, maar de mailbox blijft op het internet.

Zo kun je bijvoorbeeld in "Verweggiestan" je mail ophalen alsof je thuis bent.

Dat is de reden dat ik je vraag verplaatst heb naar de sub-sectie "Webbased Email".
 
spellingscorrectie e-mail

Hoi computergenoten
Nog even ivm mijn vraag over een spellings controle programma op hotmail en gmail.
Zoals ik al eerder zei had ik een tijd geleden plotseling een speelingscontrole op mijn e-mail
Nu is die plotseling weer verdwenen. Iemand een idee hoe ik deze er weer kan terugkrijgen?
Bedankt alvast voor jullie tijd
Mvg Ake
 
Wat Gmail betreft, gewoon bovenaan je e-mail op Spelling Controleren klikken. Hij controleert trouwens niet tijdens het typen. Als je dat wilt kun je beter een andere browser gebruiken die dat zelf ondersteunt. Opera kan dit standaard, bijkomend voordeel is dat het op iedere site werkt, ook op dit forum bijvoorbeeld.
 
spellings controle

Bedankt voor je wijze raad.
Ik herinner me dat ik een tijd geleden Google chrome op mijn computer had.
Kan het zijn dat dit de reden was dat ik toen wel spelling had en nu niet meer?
Ik heb als digibeet nooit enig verband gelegd tussen het gebruik van Opera en IE8 bv als
reden van het hebben van spellingscontrole of niet. Ik heb eigenlijk geen idee in hoeverre zo'n programma
invloed heeft op de rest van je programma's. Bedankt voor je moeite "Naarling".
mvrg Ake
 
Ik heb als digibeet nooit enig verband gelegd tussen het gebruik van Opera en IE8 bv als reden van het hebben van spellingscontrole of niet. Ik heb eigenlijk geen idee in hoeverre zo'n programma invloed heeft op de rest van je programma's.
Als het goed is hebben e geen invloed op andere programma's. Die spellingscontrole is gewoon iets van de browser dat in de browser gebeurt. met, bv, de spellingscontrole van MS Office heeft het bijvoorbeeld niets te maken.
 
spellingcontrole

Bedankt weer voor je duidelijke uitleg.
Heb het begrepen.
Groetjes Ake
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan