In m'n oude Outlook Agenda (Office 10) gebruikte ik de maandweergave. Op de betreffende dagen stonden de begin-eindtijd en het onderwerp. Het onderwerp kwam zonodig op 2 of meerdere regels te staan (heel duidelijk). Ook op de papieren afdrukken.
Nu in Office 12 (2007) komt iedere afspraak maar op een regel, met als resultaat een domweg afgebroken onderwerp.
Ik heb volgens mij alle opties en instellingen doorgelopen maar het lukt mij niet om de weergave zo te veranderen dat de tekst in een dag-cel weer op meerdere regels komt.
Is er een oplossing die ik over het hoofd zie. Iets van "tekstdoorloop" oid??
Gr. Brusje
Nu in Office 12 (2007) komt iedere afspraak maar op een regel, met als resultaat een domweg afgebroken onderwerp.
Ik heb volgens mij alle opties en instellingen doorgelopen maar het lukt mij niet om de weergave zo te veranderen dat de tekst in een dag-cel weer op meerdere regels komt.
Is er een oplossing die ik over het hoofd zie. Iets van "tekstdoorloop" oid??
Gr. Brusje