Teksteditor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Hallo, voor mijn klanten ben ik bezig om een eigen Cms systeem te maken omdat ik niks van joomla en wordpress snap. Wie weer een teksteditor waar klanten tekst kunnen invoeren opmaken en foto's invoegen en dat ze dan dat naar mij toe kunnen sturen, soort formulier met bewijze van spreke het opmerkingen vak als teksteditor wie weet wat? Alvast bedankt !

Hoi Jessehuta,
Welkom op het forum!

Ik denk dat je dan aangewezen bent op de ckeditor of iets dergelijks, die in je site ingebouwd moet worden.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Hoi Jesse,
Zo'n ckeditor-venster kan op de site van de klant komen (d.w.z. kan tevoorschijn komen na inloggen).
Dan kan de klant direct zijn eigen site aanpassen, en opsturen naar jou is dan niet nodig.

Ook het reactie-venstertje van dit helpmij-forum werkt op deze manier, want dit gebruikt dezelfde ckeditor!
Klik je na inloggen en het maken van je bericht op "Reactie plaatsen", dan staat het hier meteen op de site. :)

Zelf heb ik nog nooit een ckeditor in een site ingebouwd, dus of het ingewikkeld is kan ik niet zeggen.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Er hoeft er niets naar jou verzonden te worden, want de klant verandert dan meteen z'n site zelf.
Zoals ik al zei:
  • Zo'n ckeditor-venster kan op de site van de klant komen (d.w.z. kan tevoorschijn komen na inloggen).
  • Dan kan de klant direct zijn eigen site aanpassen, en opsturen naar jou is dan niet nodig.
Ergens onderaan het ckeditor-venster staat namelijk een knop "Verandering doorvoeren" (net als bij de helpmij-reacties bij het invoer-venster een knop "Reactie plaatsen" staat).

Zie verder ook de reacties op je andere topic: helpmij.nl/forum/showthread.php/776577-Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan