Teksten invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik wil in 1 e-mailbericht 2 handtekeningen invoegen, maar als ik de eerst invoeg en dan de 2e, dan is de 1e verdwenen.
Hoe kan ik instellen dat ik meerdere handtekeningen in kan voegen?
Groet,
Martin
 
Hoi,

Via een editor die twee handtekeningen samenvoegen als 'derde'
 
In Office 2003 ging dat prima, maar sinds kort heb ik 2007 en gaat het dan niet???

Via EDITOR, begrijp ik niet, maar HET KAN DUS GEWOON NIET!

Martin
 
In Office 2003 ging dat prima, maar sinds kort heb ik 2007 en gaat het dan niet???

Via EDITOR, begrijp ik niet, maar HET KAN DUS GEWOON NIET!

Martin

Hoi,

Moet je mij maar uitleggen hoe je dat in 2003 wél kon, want ik zie kennelijk iets over het hoofd na controle in Outlook2003 op mijn pc.
Nogmaals: het kan prima in 2007!!!
Je voegt beide handtekeningen samen tot een nieuwe 'derde' en kunt hem dan in elke mail toepassen op het moment dat je dat wilt. Daar is in 2007 zelfs een aparte knop voor :thumb:
 
Teun, bedankt.
Kan je me zeggen welke knop en waar die is?
Dan ga ik het proberen.
Groet,
Martin
 
......

Bij het aanmaken van een nieuw bericht, in het 'Lint' (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • ScrnDmp-01.jpg
    ScrnDmp-01.jpg
    49,2 KB · Weergaven: 39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan