Tekstkleur video-editor applicatie Windows 10 aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Beste lezer,

Door downloadrestricties ben ik op mijn werkplek beperkt tot het gebruik van de standaard video editor applicatie in Windows 10. Dit is de vervanger van Windows movie maker, vermoed ik? Bij het toevoegen van tekst aan mijn video wil ik gebruik maken van de 'Eenvoudige' tekst stijl. Echter is de standaard kleur hierbij Wit. Ik zie geen mogelijkheid om de tekstkleur aan te passen naar een andere kleur. De enige optie die wordt gegeven is een andere tekst stijl met animatie. Zie afbeelding onderaan. Mijn vraag is of deze optie om de tekstkleur van een tekststijl aan te passen wordt ondersteund in deze applicatie? En hoe? Zo niet, is het mogelijk om een project uit deze Windows 10 applicatie te exporteren naar een andere video edit applicatie, zodat ik dit als nog kan doen?

Graag zie ik een reactie tegemoet.

Groet.

Aantekening 2019-11-18 215050.jpg

Screenshot Video editor - W10.jpg

Door downloadrestricties ben ik op mijn werkplek beperkt tot het gebruik van de standaard video editor applicatie in Windows 10.
Als het een werk(gever) opdracht is vraag dan aan collega’s ICT/IT om het probleem op te lossen, daar zijn ze voor.
Is het een privé geval, voer dan uit op jouw eigen privé pc in plaats van op pc van werkgever.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan