Hallo Excel-kenners,
Ik heb een vraagje (zie bijgaand voorbeeld)
Het gaat om een aantal schaakprobleempjes in een Excelbestand (2 in het voorbeeld)
Als ik de cel met 'Oplossing' selecteer moet de tekstkleur van het gele vak eronder zwart worden.
En als ik de cel 'Verbergen' selecteer moet de tekstkleur weer geel worden.
En datzelfde dan voor de andere vakken met oplossingen voor een schaakprobleem.
Heeft iemand een idee?
Ik kan het natuurlijk oplossen door er steeds een opdrachtknop bij te zetten. Daar kom ik nog wel uit, maar dan heb ik straks een paar honderd knoppen met code erin staan. Of ik zou de knop bovenaan moeten zetten en dan de titels blokkeren, zodat ik die ene knop steeds in beeld houd. Maar liever met het selecteren van die cel.
Alvas bedankt voor de hulp.
Ger
Ik heb een vraagje (zie bijgaand voorbeeld)
Het gaat om een aantal schaakprobleempjes in een Excelbestand (2 in het voorbeeld)
Als ik de cel met 'Oplossing' selecteer moet de tekstkleur van het gele vak eronder zwart worden.
En als ik de cel 'Verbergen' selecteer moet de tekstkleur weer geel worden.
En datzelfde dan voor de andere vakken met oplossingen voor een schaakprobleem.
Heeft iemand een idee?
Ik kan het natuurlijk oplossen door er steeds een opdrachtknop bij te zetten. Daar kom ik nog wel uit, maar dan heb ik straks een paar honderd knoppen met code erin staan. Of ik zou de knop bovenaan moeten zetten en dan de titels blokkeren, zodat ik die ene knop steeds in beeld houd. Maar liever met het selecteren van die cel.
Alvas bedankt voor de hulp.
Ger