tekstmarkering mail mac pro Safari

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechel

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
Berichten
107
Wie kan mij vertellen hoe ik tekst kan markeren in een mail op mijn Mac Pro (Safari). Letters een kleur geven lukt wel maar een tekst niet. Alvast bedankt voor de reactie
 
Dank je wel voor je reactie. Alleen is het nog niet gelukt. Ik kan dan onderstrepen, letters een kleur geven maar niet een zin met kleur markeren b.v.
 
Hoi Mechel

:) zeer weinig weet zelf over Mac instellingen enzv. maar kijk is het zoiets van nut ? ==>> KLIK
 
Thnx voor de reactie. Ik heb geklikt op de link en onderaan was de mogelijkheid om te chatten met medewerkers Apple, schijnt volgens deze persoon, niet te kunnen. Je kan wel letters een kleur geven maar geen woord of tekst markeren/arceren, zoals bij windows en word (tekstkleur en tekstmarkeringskleur). Heel erg jammer. Heb tekst ontvangen van iemand met windows waarin een deel van de tekst rood is gemarkeerd als aanvulling, nu moet ik de hele tekst opnieuw typen want verwijderen van markeringstekst kan ook niet :(
 
:confused: Och jej is het dat daar zoo moeilijk dan ? ( met Mac bedoel ik ) ...

Vind ik vreemd dat je zoo weinig reacties nu hier krijgt, terwijl zijn ze hier ook en toch heleboel Mac gebruikers ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan