Tekstvak laten knipperen na invoer

Status
Niet open voor verdere reacties.

oosterbaan S S

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2005
Berichten
128
Hallo

Is het mogelijk om de tekst in een tekstvak, nadat er tekst is ingevoerd, te laten knipperen?

Bedankt alvast
 
Dat volg ik op de voet. Het is niet mogelijk volgens mij, maar je weet nooit.
 
Via Opmaak en Lettertype heb je de mogelijkheid een teksteffect in te voeren. Dat geldt ook voor tekst in een tekstvak.

Groet, Floyd
 
Geplaatst door Floyd
Via Opmaak en Lettertype heb je de mogelijkheid een teksteffect in te voeren. Dat geldt ook voor tekst in een tekstvak.

Groet, Floyd

Moet je mij eens uitleggen waar je knipperen ziet.
 
Je hebt verschuivende tekst, die komt aardig in de buurt. Bovendien noemde ik teksteffect. Of dat aan de eisen/wensen voldoet kan ik niet beoordelen. Misschien dat Microsoft de optie knipperende tekst ooit nog een keer wil inbouwen.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Floyd
Je hebt verschuivende tekst, die komt aardig in de buurt.

Ik snap je antwoord niet erg. Welke acces versie heb je dan, want ik werk nu al 4 jaar met 2000, maar dat ben ik nog nooit tegengekomen hoor.
 
mooi, al die reacties, alleen ik ben er nog niet erg verder mee gekomen.
Misschien wil Kuin047 mij zijn antwoord verduidelijken want voorzover ik het begrijp is het een excel voorbeeld op de link en het veld knippert bij mij - zelfs in excel - ook niet!:confused:

Ik wacht af:thumb:
 
opties

om de macro te laten werken dien je eerst via EXTRA OPTIES BEVEILIGING dan rechtsonder MACROBEVEILIGING het beveiligingsniveau op laag te zetten.
Dan zie je ´m knipperen.
 
Geplaatst door oosterbaan S S
mooi, al die reacties, alleen ik ben er nog niet erg verder mee gekomen.
Misschien wil Kuin047 mij zijn antwoord verduidelijken want voorzover ik het begrijp is het een excel voorbeeld op de link en het veld knippert bij mij - zelfs in excel - ook niet!:confused:

Ik wacht af:thumb:

Ik denk dat je dan macro's moet inschakelen want hier knippert in twee cellen inderdaad de achtergrond of tekst.
 
ok het is mij gelukt in excel om de velden te laten knipperen. Maar hoe verwerk ik dit dan nu in een veld in Access?:eek:
 
je ne weet niet

Ik werk niet met acces dus graag iemand anders.
succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan