Tekstvak laten scrollen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninic

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Nou ik ben dus echt een leek met website's maken, maar ik ben het toch aan het poberen.:o
Ik werk met publisher 2003, en ik wil graag in een pagina een teksvlak maken waar je bij dat tekstvak dus naar beneden kan scrollen, zodat niet de hele pagina naar beneden gaat,dus alleen eigenlijk te tekst in dat tekstvlak.. Is dit mogelijk om met publisher te doen ?????????

hier is bv een voorbeeld wat ik dus bedoel, en het dus ook zo graag wil hebben..
http://home.hetnet.nl/~pfmmarks/asten/news/news.htm

Wie kan mij helpen....

Groetjes Denise

zoiets wat jij als voorbeeld hebt maak je echt niet met publisher 2003 hoor,
je hebt er frontpage, dreamweaver of een dergelijke HTML editor voor nodig

en als je een 'leek' bent dan raad ik je frontpage aan of dreamweaver maar dat is al weer heel wat moeilijker.
en anders moet je even zoeken op: gratis wysiwyg html editor

Laatst bewerkt:
zoiets wat jij als voorbeeld hebt maak je echt niet met publisher 2003 hoor,
je hebt er frontpage, dreamweaver of een dergelijke HTML editor voor nodig

Met Publisher kan je wel degelijk websites maken hoor, niet veel opties maar standaard sites wel.

Een simpele, maar goede WYSIWYG HTML editor is Nvu, een product uit de stal van de Mozilla, en is gratis te downloaden.

Dus het is niet mogelijk om dit met Publisher te maken ??

Ik heb voorheen met Frontpage gewerkt, en ik vond dit programma niet zo heel moeilijk als publisher.. maar omdat we een andere pc hebben, stond publisher er standaard op, en geen frontpage meer...

Ik kan wel aan dreamwaever komen, maar hoe moet ik alles dan wat ik al heb gemaakt met publisher in dreamwaever overzetten ????????

Groetjes Denise

Met Publisher kan je wel degelijk websites maken hoor, niet veel opties maar standaard sites wel.

Zoals ik zeg, het kan maar dan moet je wel genoegen nemen met een standaard, simpele site.