• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekstvakken in één keer selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Berichten
216
Is het mogelijk d.m.v. een sneltoets (of anders) en één keer alle tekstvakken op 1 werkblad te selecteren? Ik wil het lettertype en de lettergrootte veranderen. Als ik ctrl a doe worden de tekstvakken niet mee geselecteerd. Is monnikenwerk om alle tekstvakken één voor één te veranderen.
Alvast bedankt!
 
Is het mogelijk d.m.v. een sneltoets (of anders) en één keer alle tekstvakken op 1 werkblad te selecteren? Ik wil het lettertype en de lettergrootte veranderen. Als ik ctrl a doe worden de tekstvakken niet mee geselecteerd. Is monnikenwerk om alle tekstvakken één voor één te veranderen.
Alvast bedankt!

Als tekstvakken de enige objecten in je werkblad zijn:

F5 > Speciaal... > Objecten

Evt. dit doen en dan de objecten die geen tekstvakken zijn deselecteren door Ctrl ingedrukt te houden en er op te klikken.

Wigi
 
Te gek!

:thumb: Ontzettend bedankt! Nooit geweten waar die f5 voor was! Scheelt enorm!
 
:thumb: Ontzettend bedankt! Nooit geweten waar die f5 voor was!

Als je dat niet weet, druk daar dan op om het uit te proberen. Je PC zal heus niet ontploffen of zo hoor.

Blij dat het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan