Tekstvakken springen na berekening op 0

Status
Niet open voor verdere reacties.

PimDubois

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Hallo,

Ik ben bezig met een programmatje waarbij je je uren kunt registreren die je gewerkt hebt. Als ik nu Eindtijd - Begintijd - Pauze uitreken komt er bij gewerkte uren de uitslag, dat is goed! MAAR dan springen de tekstvakken Eindtijd, Begintijd en Pauze op 0. Hoe kan dat?

Op deze manier kan ik de gewerkte uren niet vermenigvuldigen met de uurloon, mijn totale loon blijft dus altijd op 0 staan.

Alvast bedankt!

En je hebt dat nergens geprogrammeerd neem ik aan:D

Miss heeft het iets te maken met de AcceptButten in de properties?

Nee heb niks geprogrammeerd.. snap er niks van:P Ik wil gewoon dat je kan zien hoe laat je bent begonnen en wanneer gestopt. Dat van elkaar aftrekken en dat moet de totale aantal uren geven. Mja dan springt hij dus overal op 0

Lekker vaag.

Weet je zeker dat je niet ergens in je code eindtijd.text = 0 etc of iets dergelijks hebt staan?

Als je een bekening maakt door middel van waarden in andere textboxen, moet die waarden niet veranderen, tenzij je dat zo programmeert.

Ik denk dat één van ons je complete code moet analyseren om erachter te komen waarom die textboxen terug springen op 0.

Ik ben nu niet thuis, ik zal straks nog wel is kijken en dan laat ik het hier wel weten!

Is het soms zo dat je met Access form werkt en dat je tekstvak gekoppeld is aan een tabel of query?

Het is me al gelukt de gevens te laten staan na de berekening. Nu heb ik een volgende uitdaging!

Ik ben dus bezig met het registreren van uren. Nu wil ik dat hij die gegevens opslaat. Ik heb wat rond gezocht en vind alleen maar dingen over het opslaan naar een textbestand, database of excel.

Kan ik niet in Visual Basic een formulier maken waar alle gegevens in komen te staan? Als dat mogelijk is, hoe gaat dat dan in zijn werking?

Voor de duidelijkheid.
Als ik vandaag heb gewerkt wil ik dat vandaag invullen en morgen kunnen terug zien.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Je formulier wordt gevuld vanuit een gegevensbron.
Dat kan een textbestand, database of excel zijn, maar nooit het formulier zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan