• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekstveld met schuifbalken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maceugh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2011
Beste,

Ik ben hier al een tijdje naar opzoek. Heb ook al heel wat tijd door gebracht op google en forums en uit eindelijk hier terecht gekomen.

Aan de hand van een topic hier heb ik eerst een tijd wat zelf zitten spelen. Maar uit eindelijk toch tot de conclusie gekomen dat ik niet de kennis heb om het voor elkaar te krijgen. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/201815-Schuifbalk-in-Excel

Hier geeft user: LucB bijna ook de oplossing voor het probleem wat ik zoek. Ik wil de schuifbalk alleen toepassen op een tekstvlak. (zeg maar zoals het bekende html input veld Tekst.) Heeft Excel 2010 deze optie of mogelijkheid ook?

Mvg,
Bert

Maceugh , welkom op het forum moet ik me dat html input tekstveld voorstellen wat ik in mijn dreamweaver terug zie ? < input type = "tekstveld" .........

Laat de helpers eens je Excel bestandje zien wat je wil bereiken , Excel heeft ook zijn eigen tekstboxen . Klik maar eens op " Ontwikkelaars " en daarna op " Invoegen "

Dankje wel voor je Reactie trucker10.
Dat zou inderdaad
HTML:
<textarea NAME="tekstvak">..</textarea>

Heb ook even een excel documentje aan mijn post toegevoegt zoals verzocht.Bekijk bijlage Map2.xlsx

Laatst bewerkt:
Dankje wel trucker10,

Dit komt al hard in de buurt bij wat ik zoek. Ik ga daar zeker even mee verder spelen.
Dankje wel zo ver!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan