Tekstverwerker Page-Edit in Sigil

Status
Niet open voor verdere reacties.

jafrako

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Besturingssysteem
Win 365
Office versie
Office 365
Sigil heeft een geïntegreerde tekstverwerker Page-Edit die eenvoudig met een menuknop in Sigil geopend kan worden en het resultaat wordt ook weer zonder extra stappen in Sigil verwerkt.
Dat Page-Edit heeft echter geen Nederlandse spellingscontrole wat Sigil voor mij onbruikbaar maakt. Commentaar van Sigil is nogal onvriendelijk met een "als het je niet bevalt dan zoek je maar wat anders" wat ze zich als de beste epub editor kunnen permitteren.
Ik heb geprobeerd Wordt als tekstverwerker in Sigil op te nemen maar dat werkt niet.
Kan er überhaupt een andere tekstverwerker in Sigil worden opgenomen.

De reactie van Senso makes no sense to me. Perhaps my english is not so good as I thought

Tegenwoordig kun je gebruik maken van Google Translate waar je de URL /adres kunt plakken. Floetje of a cent.

Weet ik en ik ken het maar niet het geduld voor al dat gedoe. Sorry. Waarom plakt Page-Edit niet even een NL spellimngscheck in z'n programma.
Ik maak voortaan een tekst in een html editor met NL spellingscontrole en plak dan het hele tekst gecorrigeerde in één keer in Sigil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan