• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tektsvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

cverkooyen

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Hey allemaal, weer een vraagje van mij. Ik heb een tekstvak in mijn excel sheet staan. Nu zou ik graag alleen de gegevens uit dat testvak willen afdrukken, is daar een speciale functie voor of moet ik de gegevens uit dat tekstvak op een losse sheet plaatsen?

Nog een tweede vraag, is het mogelijk om bepaalde woorden in een tekstvak dikgedrukt te laten zien?

Bedankt!

Afdrukken: Je kunt de cellen onder het tekstvak selecteren en daarna kiezen voor selectie afdrukken, althans zo werkt het bij mij. Dit kun je ook toepassen op meer tekstvakken door ctrl vast te houden.

Vet: Je kunt stukken tekst selecteren en op vet drukken. Zo kun je ook kleuren en lettergroottes toepassen.

Laatst bewerkt:
Beetje laat maar ik werk maar 1 dag in de week aan excel. Het gaat dus om een tekstvlak op een formulier, het dikgedrukte werkt niet, ik kan niet op de Bold button drukken in een tekstvlak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan